Monday 25 July 2016

Demam Raya Belum Habis, sampai Demam Betul-Betul

Assalamualaikum semua..

Apa khabaq? Masih on raya mood lagi ke  semua? Emy dah pencen dah dari beraya..Almaklumlah hari tu balik raya Ipoh sampai demam2 jadinya..ni semua penangan air ais yg saya minum selalu masa raya dan jugak duduk di dlm bilik yang beraircond..

Sampai x boleh bangun. Ingat demam denggi rupanya demam biasa jek.. Saya sukar nak demam tapi kalau kena demam tu mmg teruklah jawabnya..

Tapi sejak saya mendapat pencerahan daripada seorng Dr.  yang datang berkunjung ke tempat kerja ibu saya akan keburukan pengambilan panadol, saya jadi takut nak ambil Panadol tau. sebabnya Panadol ni adlah sejenis dadah, ia walaupun ia cepat bertindak pada tubuh badan anda, ia akan kekal lama di dlm badan selama bertahun. (Menurut Dr.  tersebut selama 40 tahun). Disebabkan ia sejenis dadah, ia juga akan menyebabkan toleransi tubuh badan anda semakin meningkat jika anda selalu mengambilnya. Jadi badan anda akan memerlukan lebih dos Panadol setiap kali utk berfungsi dan berkesan pada masa akn dtg. 

Bagaimana cara saya merawat diri saya sendiri dari demam yg teruk? Senang sahaja.  Semestinya dengan Shakleelah! 



Bagaimana Shaklee Dapat Membantu?


Vitamin C- Meningkatkan imunisasi tubuh badan anda

Nutriferon- Dengan 'interferon', yg memberi signal kepada tubuh badan anda utk meningkatkan imuniti badan akn jangkitan dan serangan luar.

Performance drink - Minuman isotonik yg mampu mengimbangi kandungan air dlm badan





Berminat dengan set demam berikut? Jom wassap saya utk konsultasi PERCUMA

017-8421998 (WA)
Emy, Your Friendly Shaklee Distributor


atau 


anda boleh terus membuat pembelian secara online di bawah.:)








1 comment: