Sunday 12 June 2016

Shaklee National Conference

Hari tu, saya sempat ke Shaklee National Conference yg diadakan di Sunway Convention Centre di Subang Jaya. 

Ini adalah Shaklee National Conference saya yg pertama. Emy sgt2 suka dengar kisah kejayaan mereka yg dah berjaya. Alhamdulillah Shaklee National Conference ini telah membuka mata saya yg sesiapa sahaja boleh berjaya jika mereka berusaha dengan keras..

Banyak sgt kisah2 inspirasi yg saya dengar pada hari tersebut. Antaranya mereka yg dahulu pernah menghidapi SLE dan kanser namun kini masih mampu menjadi seorng usahawan yg berjaya di samping mencapai tahap kesihatan yg lebih baik..

Menarik kan kisah mereka semua ni? Doakan  saya juga berada di atas pentas utk menerima award di dalam Shaklee yer.. Ameen..

          GAMBAR2 SAYA DI NATIONAL CONFERENCE SHAKLEE 







Saya suka apa yg Adibah Noor,MC pada hari tersebut cakap mengenai Shaklee. Menurut Adibah Noor, beliau rasa sgt2 terharu bila sesi perkongsian dari master2 Shaklee semua menceritakan bahawa mereka ingin mencapai kejayaan kerana ORANG2 YG TERSAYANG dan membalas balik budi mereka yg dah banyak berjasa kpd mereka. Kebebasan kewangan itu salah satu motivasi, tetapi bukanlah BONUS yg paling utama. 

Emy setuju sgt sebab sejak saya join Shaklee, saya x pernah lagi jumpa dengan leader2 Shaklee yg menunjuk2 dengan kejayaan mereka ataupun yg bersorak2 utk mengejar DUIT. Tetapi mereka semua humble2 ajaa. Inilah kejayaan yg sebenar bila anda masih boleh menjadi seorng yg humble dan dapat membalas budi org2 yg  berjasa pada  anda.:)







VIDEO SHAKLEE EFFECT DARI MASTER2 SHAKLEE YG BERJAYA 







No comments:

Post a Comment